Cviky na kulatá záda

4. června 2018 v 18:36 | raduusg |  Fitness
Co mě hrozně trápí jsou mé kulatá záda. Vím od malička, že se hrbím a vždy mi říkali naši: "Nehrb se, Narovnej se..." apod. Ovšem kdysi jsem to moc neřešila. Teď už mi to vadí, jelikož mě záda sem tam začínají pobolívat, pohled do výkladních skříní když jdu se mi fakt nelíbí a když se narovnám, postava vypadá úplně jinak. Jenomže když se snažím chodit narovnaně, za chvíli mě začnou bolet záda ještě více. Nejsou na tohle zvyklé. Proto chci tyhle svaly zpevnit.
Zde mám nějaké tipy pro Vás i pro sebe, které se snažím cvičit.

1.cvik jsem pojmenovala: Hodinové ručičky
-Tenhle cvik se provádí na podložce v leže na břiše. Horní končetiny natáhneme před sebe a chytneme jakkoukoliv lehoučkou věc. Prvně po směru a poté proti směru hodinových ručiček si věc za zády podáváme. Každé jedné kolo se počítá za jedno, a sérii opakujeme min. 5x.
Pro mě tenhle cvik je docela těžký, už po třetím kole mě hrozně bolí ruce funím. Ale zároveň je tenhle cvik velmi efektivní.

2.cvik
-Opet v leže na břiše kdy ruce máme v lokti pokrčené v 90 stupních a pomalu zvedáme, vydržíme alespoň 5 vteřin a zase pokládáme. Opakujeme alespoň 20x

3. cvik Stahování gumy
-Sedíme na podložce v tureckém sedu. Musíme udržet rovné záda a zpevněné břicho. Ruce držíme nad hlavou a držíme v nich posilovací gumu. S výdechem stahujeme ruce dolů za záda a přitom stahujeme lopatky. Cvik opakujeme 15x po 5. seríích.

Další dobré cviky i s fotografiemi jsem našla ZDE
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama